0

Košík zostal prázdny. Ak by si chcel poradiť napíš, alebo zavolaj na číslo 0911 600 599, shooos@shooos.sk

X

Často kladené otázky

Spravil/a som si objednávku a neprišiel e-mail, čo mám robiť?

Po vytvorení objednávky vám automaticky príde na email potvrdenie o vytvorení objednávky s detailmi objednávky. Niekedy sa môže stať že sa email objaví v priečinku “spam”. Niekedy sa stáva, že zákazník urobí preklep v e-mailovej adrese. Ak ste potvrdenie objednávky do mailboxu nedostali môžete nás kontaktovať na shooos@shooos.sk; 0910 950 650 (v pracovný deň 8:00 -16:00)

Kedy mi doručíte tovar?

Objednávku v priebehu 24 hodín spracujeme, zabalíme a expedujeme. Štandardná doba doručenia na Slovensku je ďalších cca 24 hodín. Balík zákazníkovi príde do 2 pracovných dní. Akonáhle tovar expedujeme zo skladu, príde Vám notifikácia mailom v ktorom nájdete sledovacie číslo a trackovací link. Na danom linku zistíte stav zásielky v akomkoľvek momente.

Ubehli tri a viac dní. Kde mám tovar?

Ak ubehla štandardná doba doručenia, prosím kontaktujte nás a my sa pokúsime situáciu objasniť a vyriešiť. Email: shooos@shooos.sk  

Vo výnimočných situáciách môže doba dodania trvať dlhšie. Napríklad v prípade štátnych sviatkov, dňov pracovného voľna, alebo keď sme preťažení (áno niekedy sa to stáva). Ak prejde značne dlhá doba a balík nie je doručený, aj v tomto prípade nás prosím kontaktujte.

Nefunguje mi sledovanie balíka.

Ak ste nedostali email, alebo vám nefunguje sledovanie balíka, napíšte nám a problém vyriešime: shooos@shooos.sk

Tovar prišiel poškodený. Čo mám robiť?

Ak vám tovar od kuriéra prišiel v poškodenom balení alebo sa tovar prepravou poškodil, prosím kontaktujte nás e-mailom. Zašlite nám prosím fotografickú dokumentáciu poškodenia. Email: shooos@shooos.sk  

Kde nájdem faktúru? Neprišla mi v papierovej forme.

Informácie o platbe za váš tovar sa nachádzajú na faktúre, ktorú Vám automaticky zašleme e-mailom. Faktúry netlačíme a neposielame v krabici. Aj to je jeden zo spôsobov ako v Shooos šetríme životné prostredie.

Takto máte faktúru vždy k dispozícii, ak sa rozhodnete tovar vrátiť, vymeniť alebo reklamovať.

Ak vám faktúra neprišla na email, prosím kontaktujte nás a my vám ju pošleme ešte raz. Email: shooos@shooos.sk  

Zadal/a som v objednávke nesprávne údaje, viem to napraviť?

Ak sa tak náhodou stane a do objednávky omylom zadáte nesprávne údaje, prosím kontaktujte nás čo najskôr aby sme informácie vedeli opraviť a tak sa vyhnúť chybám pri doručení. Údaje opravíme manuálne. Email: shooos@shooos.sk; Telefón: 00421-910-950650

Topánky mi nesedia, ako mám postupovať pri vrátení?

Ak sa vám topánky nepáčia, nesedia alebo sa nehodia, viete ich bez problémov vrátiť. Stačí ak sú topánky v pôvodnom balení, s originálnymi visačkami, nenosené a nepoškodené. Pri vrátení prosím postupujte podla nasledovných krokov uvedených na tomto linku:

https://www.shooos.sk/vratenie

Topánky treba poslať poštou a do krabice vložiť vyplnený formulár vrátenia, aby sme vedeli od koho topánky prišli a ako vám máme vrátiť peniaze. Akonáhle od vás tovar obdržíme, budeme vás kontaktovať e-mailom a informujeme vás o postupe vrátenia peňazí.

Kedy mi pošlete peniaze za vrátený tovar?

Akonáhle od vás obdržíme tovar na vrátenie, budeme vás informovať e-mailom. Vzápätí vám vystavíme dobropis. Peniaze posielame na uvedený účet v priebehu 7 pracovných dní.

Peniaze posielame až po obdržaní tovaru.

Nesedí mi veľkosť/model, viete mi topánky vymeniť za iné číslo/model?

Ak vám nesedí veľkosť, ktorú ste si objednali a prajete si tovar vymeniť za iné číslo, nie je problém. Stačí nám tovar poslať späť podla nasledovných inštrukcií: https://www.shooos.sk/vratenie

Nepoužitý tovar v originálnom balení, spolu s vyplneným formulárom, pošlite prosím poštou na uvedenú adresu. Akonáhle tovar obdržíme, vaša nová objednávka, ktorú ste si na základe inštrukcii vytvorili, vám bude obratom zadarmo doručená.

Topánky som vám poslal/poslala naspať, už vám došli?

Doba doručenia tovaru späť ku nám záleží od konkrétneho prepravcu ktorého ste si vybrali. Kedy presne tovar príde Vám preto nevieme presne povedať. Avšak akonáhle tovar obdržíme, ešte v ten deň vás kontaktujeme e-mailom o postupe pri vrátení peňazí.

Ak sa domnievate, že tovar už mal byť doručený, z dôvodov uplynutia dlhej doby, prosím kontaktujte svojho prepravcu, poprípade si skontrolujte adresu dodania a zadané informácie.

Kontaktovať nás môžete nasledovne: Email: shooos@shooos.sk; Telefón: 0910-950650 (v pracovný deň 8:00 -16:00)

Rozmyslel/a som si to, tovar si neprosím. Ako zrušiť objednávku?

Ak ste si objednávku z akýchkoľvek dôvodov rozmysleli a prajete si ju zrušiť, prosím kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky a my vám objednávku zrušíme.

Ak sa stane že nás nestihnete informovať o zrušení objednávky včas a medzitým sme vám objednávku odoslali, je v stave kedy ju nedokážeme zrušiť. V tomto prípade máte možnosť objednávku od kuriéra neprevziať. Tovar po neúspešnom doručení kuriér doručuje späť  do Shooos. Vašu objednávku následne automaticky rušíme. Email: shooos@shooos.sk; Telefón: 00421-910-950650 (v pracovný deň 8:00 -16:00)

Máte tieto topánky na predajni? Môžem si ich prísť vyskúšať?

Všetky dostupne modely a veľkosti, ktoré máme, sú uvedené na stránke. Pri odkliknutí presného tovaru a cisla sa vam pod veľkostnou tabuľkou objaví ikona, ktorá informuje o dostupnosti konkrétneho tovaru na predajni alebo online alebo poprípade na oboch.

Veľkú väčšinu tovaru držíme iba na externom sklade. Ak si prajete konkrétny model a číslo, overte si jeho dostupnosť hore uvedeným spôsobom.

Ak sa vami žiadaný tovar nenachádza na predajni a chceli by ste ho vidieť a vyskúšať, prípadne kupiť, prosím vytvorte si objednávku na osobný odber. Topánky na osobný odber odošleme do obchodu v Bratislave, kam si ich môžete prísť vyskúšať.

© Shooos spol s r.o.